Головна » 2020 » Квітень » 22

Суспільство завжди пред’являє до педагога найвищі вимоги, так як довіряє йому найцінніше — виховання власних дітей, своє майбутнє. Вихователь повинен не тільки знати предмет і методику виховання дитини, а й володіти великими знаннями в близьких областях, розбиратися в тенденціях громадської, політичного, економічного життя країни. Тільки в процесі самоосвіти педагог може відповідати своєму призначенню. Вихователі КЗ Катеринівького ЗДО «Джерельце» під час карантину плідно займаються самоосвітою: слухають он-лайн вебінари на всеукраїнській освітній платформі «Всеосвіта» і отримують сертифікати, додають свої розробки занять та дидактичних матеріалів, залучають батьків і дітей до он-лайн олімпіад.

Вихователь  середньої групи Грунська О.Б. взяла участь у Всеукраїнському науково-практичному он-лайн-семінарі, де обговорювались актуальні питання розвитку дошкільної освіти в Україні, ознайомилась та  розглянула  питання гармонійного розвитку особистості дитини в період дошкільного дитинства, обміну досвідом між педагогами-вихователями, підвищенню їхньої професійної компетентності; удосконалювали теоретичну підготовку вихователів відповідно до питання забезпечення якості дошкільної освіти. За участь у семінарі отримала сертифікат. Також Олена Борисівна пройшла підвищення кваліфікації за видом «вебінар» (дистанційно) на тему: «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу».

Вихователь старшої групи Могильченко О.С. прийняла участь у вебінарах (дистанційно) на теми: «Ігри на розвиток пізнавальної сфери дітей дошкільного та молодшого шкільного віку». Ознайомилась  з ігровими завданнями на розвиток уваги, пам’яті, уяви, мислення, сприймання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Отримала практичні поради щодо ефективного застосовувати даного методичного матеріалу в роботі як з одним вихованцем, так і з групою дітей та успішно склала тестування з теми вебінара і отримала сертифікат про підвишення кваліфікації . Ще один вебінар на тему «Ігрові методики для розвитку мовлення». Під час вебінару Олена Сергіївна дізналася, як застосувати ігрові прийоми і методики на заняттях, вдома, під час прогулянки для розвитку мовлення та отримання необхідних вмінь дітьми та успішно склала тестування з теми вебінара і отримала відповідний сертифікат.

Опублікувала на всеукраїнській освітній платформі «Всеосвіта» методичні розробки на тему: «Утвори прикметник від поданого іменника» та «Допоможемо нашим друзям».

Вихователь молодшої групи Каліберда Л.В. взяла учать у вебінарі на тему «Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами ТВРЗ» (робочі кейси). У сучасній освіті гостро стоїть завдання виховання творчої особистості, здатної міркувати, робити самостійні висновки, будувати задуми, бути підготовленою до вирішення нестандартних завдань в різних областях діяльності. Дошкільний вік є унікальним, важливо не упустити цей період для розкриття творчого потенціалу кожної дитини. Теорія рішення винахідницьких задач покликана формувати винахідницьке мислення - це системне мислення, яке виявляє і вирішує протиріччя, що лежать в глибині складної проблеми (винахідницької задачі). Під час вебінару Людмила Володимирівна дізналася  про елементи інструментарію ТРВЗ та його використання задля розвитку творчого потенціалу дошкільника та отримала сертифікат.

Переглядів: 401 | Додав: dnzkaterinovskiy | Дата: 22.04.2020

Діти сьогодні зростають у цифровому світі і для них цілком природним є цифрове середовище, яке вони використовують для отримання та обміну інформацією. Отже, для них не є проблемою навчатися онлайн дистанційно, навпаки – це нова цікава пригода для дитини!

Переваг онлайн-навчання можна привести багато: зростання інтересу дітей та батьків до нового цікавого методу навчання, економія ресурсів всіх учасників навчального процесу, автоматизація контролю виконання завдань тощо.

Для того, щоб активізувати пізнавальну діяльність та навчальну мотивацію, узагальнити набуті теоретичні знання і закріпити пройдений матеріал вихователі запропонували батькам взяти участь разом з дітьми у Всеукраїнській олімпіаді « Всеосвіта Весна-2020». Діти середньої групи (вихователь Грунська О.Б.) прийняли  участь у змаганнях з математики. Вірьовченко Ваня зайняв 1 місце, Бутенко Аліса зайняла 3 місце та отримали дипломи. Батьки за участь були нагороджені грамотами.

Діти старшої групи (вихователь Могильченко О.С.) також виявили неабияку зацікавленість у змаганні, до олімпіади з логіки та математики  долучилися 8 вихованців:  Дударєв Микита, Журавель Кирило, Свириденко Діма, Скрипник Вероніка, Ковтуненко Ксюша, Подоляк Лєра, Кривень Лєра і Кучер Яна. Це свідчить про високий рівень мотивації та зацікавленості. Усі малята, на відмінно виконали олімпіадні завдання і всі отримали дипломи за перше місце. Інтернет-олімпіада – це новий формат змагання для дітей, завдяки якому вони можуть проявити себе. А ще це унікальне поєднання тренду діджиталізації освіти, духу змагання та потреби у перевірці якості освіти.

Переглядів: 235 | Додав: dnzkaterinovskiy | Дата: 22.04.2020