Головна » 2020 » Квітень » 22 » Самоосвіта вихователів
17:39
Самоосвіта вихователів

Суспільство завжди пред’являє до педагога найвищі вимоги, так як довіряє йому найцінніше — виховання власних дітей, своє майбутнє. Вихователь повинен не тільки знати предмет і методику виховання дитини, а й володіти великими знаннями в близьких областях, розбиратися в тенденціях громадської, політичного, економічного життя країни. Тільки в процесі самоосвіти педагог може відповідати своєму призначенню. Вихователі КЗ Катеринівького ЗДО «Джерельце» під час карантину плідно займаються самоосвітою: слухають он-лайн вебінари на всеукраїнській освітній платформі «Всеосвіта» і отримують сертифікати, додають свої розробки занять та дидактичних матеріалів, залучають батьків і дітей до он-лайн олімпіад.

Вихователь  середньої групи Грунська О.Б. взяла участь у Всеукраїнському науково-практичному он-лайн-семінарі, де обговорювались актуальні питання розвитку дошкільної освіти в Україні, ознайомилась та  розглянула  питання гармонійного розвитку особистості дитини в період дошкільного дитинства, обміну досвідом між педагогами-вихователями, підвищенню їхньої професійної компетентності; удосконалювали теоретичну підготовку вихователів відповідно до питання забезпечення якості дошкільної освіти. За участь у семінарі отримала сертифікат. Також Олена Борисівна пройшла підвищення кваліфікації за видом «вебінар» (дистанційно) на тему: «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу».

Вихователь старшої групи Могильченко О.С. прийняла участь у вебінарах (дистанційно) на теми: «Ігри на розвиток пізнавальної сфери дітей дошкільного та молодшого шкільного віку». Ознайомилась  з ігровими завданнями на розвиток уваги, пам’яті, уяви, мислення, сприймання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Отримала практичні поради щодо ефективного застосовувати даного методичного матеріалу в роботі як з одним вихованцем, так і з групою дітей та успішно склала тестування з теми вебінара і отримала сертифікат про підвишення кваліфікації . Ще один вебінар на тему «Ігрові методики для розвитку мовлення». Під час вебінару Олена Сергіївна дізналася, як застосувати ігрові прийоми і методики на заняттях, вдома, під час прогулянки для розвитку мовлення та отримання необхідних вмінь дітьми та успішно склала тестування з теми вебінара і отримала відповідний сертифікат.

Опублікувала на всеукраїнській освітній платформі «Всеосвіта» методичні розробки на тему: «Утвори прикметник від поданого іменника» та «Допоможемо нашим друзям».

Вихователь молодшої групи Каліберда Л.В. взяла учать у вебінарі на тему «Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами ТВРЗ» (робочі кейси). У сучасній освіті гостро стоїть завдання виховання творчої особистості, здатної міркувати, робити самостійні висновки, будувати задуми, бути підготовленою до вирішення нестандартних завдань в різних областях діяльності. Дошкільний вік є унікальним, важливо не упустити цей період для розкриття творчого потенціалу кожної дитини. Теорія рішення винахідницьких задач покликана формувати винахідницьке мислення - це системне мислення, яке виявляє і вирішує протиріччя, що лежать в глибині складної проблеми (винахідницької задачі). Під час вебінару Людмила Володимирівна дізналася  про елементи інструментарію ТРВЗ та його використання задля розвитку творчого потенціалу дошкільника та отримала сертифікат.

Переглядів: 401 | Додав: dnzkaterinovskiy | Рейтинг: 0.0/0